Re: polpak sie pozbył DSLowców!

Autor: Szymon Dowkontt <szdowk_at_vsa.com.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 19:19:56 MET DST

Hello

TLZ wrote:

> Ciekawostka, tydzień temu zgłaszałem 50% CIR na szczecińskim ru1, na
> 9330, we wtorek TEZ dzwoniłem na 9330 żeby się dowiedziec co z tym
> zgłoszeniem. Przyjęto porawkę... Osoba fizyczna, nie DG :P

Cóż, jakość obsługi na 9393 jest wyraźnie "inna". Po pierwszym zgłoszeniu
przez 4 dni (2 robocze - prawie 2,8 dnia roboczego ;) ) nie stało się nic.
Zrobili pomiary lub nawet nie (konsultant od razu powiedział że parametry
linii są OK) i pewno stwierdzili że może samo się naprawi. Po drugim
telefonie zarządzili wymianę modemu, na którą czekałem 2 dni (w zasadzie 3
- drugiego dnia serwisant przyszedł wcześniej o tym nie uprzedzając i był
zdziwiony, że nikt nie czekał i go nie wpuścił). Ani w jednym przypadku,
ani w drugim nie oddzwonili, aby dowiedzieć się czy uszkodzenie zostało
usunięte. Do tego pokwitowanie odbioru nowego modemu było napisane
odręcznie chyba na papierze śniadaniowym...
Wygląda na to, że Klienci obsługiwani na 9393 powinni mieć dużą zniżkę za
"inne" wsparcie techniczne ;)))))))

W każdym razie w przyszłym tygodniu będę usiłował dowiedzieć się co zrobić,
aby być obsługiwanym na 9330 (mam nadzieję, że tam nadal jest nieźle).

Szymon