Re: Wroclaw, Poltegor ?

Autor: Michal W. <michalt11_at_nou-spam.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 08:34:31 MET DST

> Nie wiadomo, znajomy pracujący w Plusie opowiadał mi, jaka była
> konsternacja, kiedy nagle urwało się działanie radiolinii zasilającej
> z Poltegoru ich BTS-a na budynku Cuprum. Okazało się, że na drodze
> sygnału pojawił się nowo budowany biurowiec Centrum Orląt, a budowa
> też już trwała od kilku ładnych miesięcy... :-)

Panowie uwierzcie mi, nie jest tak zle. Poltegor nie jest ani najwyzszym
punktem w okolicy, ani tez jedynym. Jest po prostu bardzo wygodnym
punktem styku, z dobrym wejsciem na dach, gdzie wszedzie jest blisko
(Crowley/GTS/ENERGIS/Futuro/Dialog mieszcza sie praktycznie na tym samym
pietrze) Swiat sie nie zawali, internet we Wroclawiu dalej bedzie
dzialal
tak jak dziala, jedyna roznica jest taka, ze mocno obnizy sie komfort
pracy radiowych sluzb technicznych w/w firm czyli min. mojej skromnej
osoby ... A co do PLUS'a ... Coz takie hostorie, da sie przewidziec,
wystarczy odwiedzic OSOBISCIE swoje wezly raz na kwartal, z czym
pracownicy GSMow maja spory problem ;)

Pozdrawiam
Michal W.