Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?

Autor: Robert Bogacz <robertma_at_palezany.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 19:47:12 MET DST

Czyli na teraz mam jedno info za tp , jedno za ex oraz jedno aby
niedzwiedzie nosiły pakiety ;)

Niestety moje 2xFR z doklejonymi 3ma dsl juz dalej nie wyrobi a dalsze
dodawanie FR + DSL zrównuje koszty nawet z takimi ofertami jak dostałem
więc musze coś wybrać ;)
Chyba rzucę monetą ... orzeł=tp, reszka=ex, stanie na boku=bear
Przynajmniej szansa że wariant aby chronione prawem zwierzęta nosiły
pakiety jest mała.
;)

Rob^