Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?

Autor: Denken <denken_at_idg.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 21:42:51 MET DST

Robert Bogacz napisał(a):
> Mam dwie oferty dostępu na swoim terenie Exatel lub TPSA lacze 20 mbps
> Cena podobna ze wskazaniem na TPSA
> Nie kombinować i zostać przy starym sprawdzonym wrogu czy przesiasc sie
> na exatel`a ?

Ex. conajmniej nie polecam - jakos obslugi straszna (lacze regularnie
pada), kontakt dramatyczny (mam problemy z dodzwonieniem sie do
sprzedawcy) a biore tego lacza jednak wiecej niz 20M.

Nie wiem jak jest z TP ale Ex. w porownaniu z ISP, ktorych znam jest
praktycznie pod kazdym wzgledem na samym dole listy...

--
Denken