Re: Polpak sie zatyka...

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 23:05:53 MET DST

27 Aug 2006 20:55:58 GMT, użyszkodnik Piotr KUCHARSKI
<chopin@sgh.waw.pl> napisał:

> A. Pewnie mają serwerownię obok tego dslama? :) Bo jeszcze miesiąc
> temu goście z tepsy zeznawali, że mają tylko jedno wdrożenie, w centrali,
> w dodatku po szkle, bo nigdzie do klientów kable nie ciągną 15M.

z tego co pamiętam chyba 380m kabla do DSLAMa, napewno poniżej 400,
tepsiarze się wysilili i na wiosne pociągneli specjalnie 10 parowy
kabel od ich pomieszczenia do serverowni bez żadnych łaczeń po drodze
pytali się czy miedź czy światło bo im obojętne
na tej 10tce nic oprócz jeszcze jednego 2megowego polpaka nie chodzi
(pozostałe idą innym kablem)

swoją drogą to nie odosobniony przypadek, koleś ma urynaneta na 2
DSLach (ostatnio dobrał jeszcze polpaka) i serverownie w tym samym
budynku co tepsa DSLAMa i tez mu głowice w serverowni zamontowali,
tyle że tam nie ma 15tek :(