Re: iPlus w spamcopie i RBL-ach ... eh.

Autor: crazy bejbi <ten.adres.nie_at_istnieje.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 21:16:25 MET DST

elmer radi radisson napisał(a):

> spodziewales sie ze gprs/edge ma cudowne rozszerzenia zapobiegajace
> wysylaniu spamu i robactwa?

sam w sumie nie wiem czego się spodziewałem, ale jakoś miałem wrażenie
(już widzę, że mylne), że to jednak usługa biznesowa i jednak dla
notebooków, które w większości mają windowsa legalnego i łaty się same
ściągają.

jednak cena coraz niższa - usługa wchodzi pod strzechy.
I jak widać myliłem się ... szkoda.

Wojtek