iPlus w spamcopie i RBL-ach ... eh.

Autor: crazy bejbi <ten.adres.nie_at_istnieje.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 18:12:07 MET DST

Witam,

ostatnio była wielka burza o blokowanie portów 25 itp w TPSA i sieciach
osiedlowych.

To chyba się robi zaraźliwe dla KAŻDEGO, kto zaczyna komercyjnie na
skalę większą niż pare komputerów udostępniać dostęp:

Otóż jestem sobie na wczasach i uruchomiłem sobie z tej okazji iPlus.

Własnie bawię się czymś tam na własnych serwerach z okazji tego, że leje
za oknem, a dziecko śpi ... i przejrzałem nagłówek poczty, który sam do
siebie wysłałem ...

      RCVD_IN_BL_SPAMCOP_NET,RCVD_IN_XBL,USER_IN_WHITELIST autolearn=no
      version=3.0.3

normalnie bomba ... jakbymi nie był na whiteliście i miał score np. na 5
to bym trafił do /dev/null na swoim własnym serwerze !

sprawdziłem:

212.2.100.181 listed in bl.spamcop.net

głupie pytanie - ale nie sądziłem, ktoś ma zasyfiony komputer i sieje
śmieciami przez komórkę ?

moje zaskoczenie jest wielkie i negatywne ... co to się z tym światem
dzieje ...

Wojtek