Re: Dziwne działania Pro-Futuro

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 10:36:14 MET DST

Fri, 25 Aug 2006 15:25:22 +0200, użyszkodnik Marcin Kwiatkowski
<mkwiatkowski@NOSPAM.ajc.com.peel> napisał:

> W żadnym wypadku. Nigdy nie odmawiamy współpracy przy walce ze spamem.
> ale jak pisałem - przybywa niedouczonych użyszkodników w sieci, i
> problemu w zasadzie nie można rozwiązać jednorazowym skryptem,

włacz mózg i przeczytaj:

1.Zwykły szkodnik skorzystający z portu 25 (których jest poniżej 10%)
do wysyłania poczty wykonuje połaczenia z ograniczoną liczbą serverów
pocztowych, gdzie "ograniczona" w 99.9% oznacza liczbe jednocyfrową.
2.Zarażony jakimś posiadjącym własny silnik SMTP robalem niedouczek
wykonuje dziennie kilkadziesiąt tysięcy połaczeń z różnymi serverami
pocztowymi.

jak nie umiesz napisać odpowiedniego skryptu to zgłoś się na priva,
podeśli Ci ludka który za obiecane wcześniej wynagrodzenie napisze Ci
w jeden dzień odpowiedni skrypt