Re: Dobre firma oferujące Internet

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 18:17:24 MET DST

Dnia sobota, 26 sierpnia 2006 17:55, Maciej Przyboś napisał(a):

> Sorry ale 150MB * 30 dni to 4,5GB.
> Nawet jak sobie pobuszujesz to pewnie 15GB nie przekroczysz.
> IMHO mozesz miec limity.

U mnie na statystykach wyszło, że rekordzista w lipcu zassał 93GiB danych.

Samo radio internetowe to min 600MB przez 12 godzin grania, nie mówiąc już o
osobnikach backupujących Internet przez p2p...

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD   |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |