Dobre firma oferujące Internet

Autor: timonnnnnekk <tomrod_at_autograf.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 10:52:25 MET DST

Witam !!!

Szukam firmy która oferuję stałe łącze internetowe o prędkości między 128 kb/s -
512 kb/s bo tyle mi w zupełności wystarczy. Jednak mam jedno wymaganie - NIE
MOŻE BYĆ MIESIĘCZNEGO LIMITU TRANSFERU poniewaz obecnie mam neostrade i juz w 2
tygodniu mam zwolniony Internet poniewaz mam taką prace gdzie musze pobierać
codziennie akutalizacje do programu które zajmują średnio po 150 mb dziennie ;(
Jeszcze sobie buszuje po internecie troszke i wtedy wychodzi ze za chwile
przekrocze limit 7 GB i internet strasznie zwalnia. Ja jestem jakby co z
Bydgoszczy i szukam firmy ktora w BYdgoszczy mogłaby zamontowac internet.