Re: Dziwne działania Pro-Futuro

Autor: <Sied_at_r>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 22:04:41 MET DST

> Zmień operatora a:
> 1 . zaplacisz mniej za megabit
> 2 . nie bedziesz mial takich akcji
> 3 . bedziesz spal spokojnie
> 4 . bedziesz mial normalna umowe a nie jakies cuda

Marcin - wez daj sobie luz

Co ma temat abuse do twoich zaszlych problemow.

Poza tym jak mozesz porownywac Cene za 1Mb/s bez TPnetu bezposredniego
(via zagranice) z tym co miales wczesniej. Futuro daje dostep do TPSA,
wiec od razu cena wyzsza. Wziolbys radiole porzadna od Futrzakow mysle
ze tez by smigalo. A tak powyzej 4 Mb/s LMDS za duzo , a przy 10Mb/s dla
Tsunami za duzo. W Microtiki oni sie nie bawia.

Ja mam w dwoch miejscach lacza od Futrzakow 2Mb/s i 6 Mb/s i powiem ci
ze nie moge narzekac ani na obsluge, a cene jaka place bylem swiadomy w
chwili podpisania umowy. Niestety w koszt trzeba wkalkulowac amortyzacje
radiolinii.

Ale to OT

EOT