Re: Polpak sie zatyka...

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 09:44:07 MET DST

Józef Brodziński napisał(a):

> Tu nie chodzi o cenę tylko o święty spokój :)
hmm

wiesz, mam rozne polpaki od 6 lat
i nie moge narzekac..
oczywiscie, czasami cos moze gorzej działąc, ale nie jest zle
awaryjnosc?
bez SLA naprawiają mi łącze w max 12h, i tak jest
raz, jak pierdyknął piorun i poszło troche sprzetu u mnie i w tp na
centrali to prawda, 24h czekałem
ale cały czas ludzie pracowali i usuwali awarie..

cena..
wiem, 1290 to duzo
mobłoby być taniej
mnie boli 490 zł za BGP :(

a inni?
taki dialog..
moja konkurencja miała łącza od nich,
podobno ktoś im ciął kable i przez weekend słyszeli txt
"służby techniczne w weekend nie pracują"
w tp na polpakach, fr i innych, nigdy tak mi się nie zdarzyło

btw
ktoś płaci mniej niż cennik mówi za BGP?
próbuje negocjować
podejście #2 :)

--
pozdros