Re: AS5617 - Czy to już koniec listy PL-rejected prefixes?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 00:58:55 MET DST

Użyszkodnik Marcin Kuczera napisał:
> eee, to już działa od jakiegoś czasu.
> To znaczy politechnika śląska wysłała mi 5617 via telia i działało
> normalnie, zresztą nie tylko nam.

Z Pionierem rzeczywiście jakiś czas jest spokój, ja tez dostaję od nich via
Telia i działa dobrze. Bardziej zastanawia mnie co teraz będzie z GTS, CDP,
Netią, itp, którzy dotychczas nie mieli żadnego wyboru i _musieli_ kupować
dostęp do 5617 za ciężką kasę.

--
TOM AS33868
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,