Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 09:24:26 MET DST

Marcin Ciesielski napisał(a):

[...]

> Dlaczego pakiety kierowane na porty charakterystyczne dla wirusów nie
> mogłyby być po prostu blokowane przez TPSA w Neostradzie?

Bez przesady. Dlaczego operator ma blokowac cos tylko dlatego, ze duza
grupa uzytkownikow nie uzywa rozumu? Idac ta droga za chwile dojdziemy
do takiego miejsca, ze wszystko bedzie musialo byc zablokowane...

j.

--
To nie ja głosowałem na PiS.
http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/