Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: loksim <loksim4WON_SPAM_at_WON_SPAMpoczta.onet.lp>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 20:36:58 MET DST

> Dlaczego pakiety kierowane na porty charakterystyczne dla wirusów nie
> mogłyby być po prostu blokowane przez TPSA w Neostradzie?

a jakiez to porty sa charakterystyczne ? moze np. zablokowac 80 ?
operator to nie cerber, ma dostarczac lacze, a nie czuwac na uzyszkodnikami,
zeby sobie krzywdy nie zrobili;
kiedys korzystalem z kablowki, admin byl z czasow prl i uznal, ze poczte
mozna wysylac tylko przez jego smtp, zeby zapobiegac mailbombom; wynioslem
sie stamtad czym predzej, teraz mam neo, transfer 120 kB i nie narzekam

loksim