Re: polpak sie pozbył DSLowców!

Autor: Maksymilian Muller <poczta.REMOVE_THIS_PLEASE_at_maksymilian.com>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 13:25:02 MET DST

TLZ napisał(a):

> Jeśli tak jest - daj znać :)

Tez sie podlacze, bo ostatnio jakosc uslug delikatnie mowiac spada
ponizej poziomu wytrzymalosci nerwowej. Straty, okreslenie "do" zaczelo
miec nowe znaczenie....czas na konkretne lacze a nie zabawke, niestety
jeszcze rok temu chodzilo to wlasciwie a reklamacje w chwili obecnej jak
groche o sciane. Juz rozmawialem z partyline nowa, ja mu o stratach a
ten mi o przeinstalowaniu systemu.

Max