Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: SoR <dannet_at_delete.poczta.fm>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 12:46:27 MET DST
Message-ID: <ebpkeu$2ll$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Piotr Suchowski wrote:
> Na ambicje ? Setki tysiecy adsli na Slasku nie mialo dostepu do sieci.
> Nie sadzisz ze to troche inny rozdzaj "userki" ?
>

Nie zdziwiłbym się, gdyby im to zajęło ponad dwie godziny, a tutaj
niespodzianka. Ale przyznać muszę, że uszkodzenie modułu z portami w
Katowicach (usługa polpak fr) trwała tylko 20 min. Co do wątku o
usuwaniu awarii przez TPsa:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3548277.html?skad=rss

Pozdrawiam
Daniel
Received on Mon Aug 14 12:50:12 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 13:40:00 MET DST