Witam,
Może ktoś już to miał i coś zawalczył...
Neozdrada coś naknociła w mojej usłudze i od dobrych paru tygodni (właściwie
od początku świadczenia usługi) nie mogę nic zrobić z konfiguracją domen i
poczty poprzez panel administracyjny.
Kiedy chcę wejść w konfigurację domeny system wywala mi błąd pt. "program
zakończył działanie z błędem: 100 proszę się skontaktować z infolinią" i chce
na nowo ID i PIN
Podobnie jest z próbą konfiguracji poczty, tyle, ze tu wyskakuje liczba 240
zamiast 100.
Co tu jest grane?
Codziennie dzwonię na infolinię pomocy technicznej i NIC SIĘ NIE DZIEJE,
totalny zlew w wykonaniu technoadminoamatorów. Kto tam w tej TPSie pracuje do
cholery? Miesiąc czasu nie potrafią sobie poradzić z własnym
softem/serwerami/usługami.
Żenua do potęgi!!!
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Sat Aug 12 01:40:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Aug 2006 - 02:40:02 MET DST