Problemy z panelem administracyjnym Neostrady

Autor: wkuty_user <trollllll_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 01:37:03 MET DST

Witam,
Może ktoś już to miał i coś zawalczył...
Neozdrada coś naknociła w mojej usłudze i od dobrych paru tygodni (właściwie
od początku świadczenia usługi) nie mogę nic zrobić z konfiguracją domen i
poczty poprzez panel administracyjny.
Kiedy chcę wejść w konfigurację domeny system wywala mi błąd pt. "program
zakończył działanie z błędem: 100 proszę się skontaktować z infolinią" i chce
na nowo ID i PIN
Podobnie jest z próbą konfiguracji poczty, tyle, ze tu wyskakuje liczba 240
zamiast 100.
Co tu jest grane?
Codziennie dzwonię na infolinię pomocy technicznej i NIC SIĘ NIE DZIEJE,
totalny zlew w wykonaniu technoadminoamatorów. Kto tam w tej TPSie pracuje do
cholery? Miesiąc czasu nie potrafią sobie poradzić z własnym
softem/serwerami/usługami.
Żenua do potęgi!!!