Re: Łącza z SUPERHOST.PL ?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 08:38:34 MET DST

> Secundo: ceny na lacza sa podawane w popie (point of presence) i nie sa
> niczym specjalnym oraz targetgrupa dla tych uslug raczej nie istnieje.
> na przyklad trzebaby kupic transmisje do limu za calkiem
> spora kase,

ja tak zrobiłem, to znaczy transmisja jest głownie do PL-IX, WIX
a przy okazji kupuje tam tpsa, przynajmniej do czasu aż nie wezmę
na tyle dużo, żeby bepośrednio na śląsku od nich wziąść w podobnej cenie.

> lub postawic sie na 42p + najac miejsce na dachu + wymodlic
> czestotliwosc od UKE - czyli doliczyc 10kPLN miesiecznie - co jest
> nierealne.

szafa 600 euro/mc, antena na dachu 300 euro/mc
tyle że szafy już praktycznie nie ma gdzie wstawić, a wolnych częstotliwości
zdaje się że nie wybłagasz bo ich nie ma - chociaż nieoficjalnie to stawiają
nowe
anteny na "wyszukanych" kanałach na których działa...

Marcin