Re: [Z życia urynanetów] Prawie jak promocja :>

Autor: TLZ <tomek_at_warcnet.info.com.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 00:24:23 MET DST

Tomek Kruk napisał(a):
> Ze względu na nieterminowe wpłaty za abonament jestem zmuszony
> zmienić formę promocji na instalację.
> Od 1 maja 2006 nowa cena instalacji wynosi 300,00 PLN. Naotomiast w
> cenie instalcji zawarty jest abonament za trzy kolejne miesiące.
>
> http://poljant.pl/poljant/internet.php

Tak na marginesie, spóźnialscy abonenci powinni płacić więcej. Ale to
jest sprzeczne z prawem, ale nie jest sprzeczne danie upustu, jak ktoś
zapłaci do dnia płatności :) W związku z tym windujemy cenę na poziom
ceny i kary, a dla tych co sie nie spóźnią dajemy upust w wysokości
kary. Proste i nieskomplikowane i nie ma sprzeczności z prawem :P

--
TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz