Re: poczta na onecie jest strasznie wolna

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 17:18:08 MET DST

Użytkownik "Romuald Szcześniak" <romeksz@megapolis.pl> napisał w wiadomości
news:1k363ok9i0tcw$.dlg@sqadaq.eu.org...

> a wystarczyło wejść na http://komunikaty.onet.pl/ i samemu przeczytać ;-/

wszelkie sposoby komunikacji są dość dobrze pochowane...

warto wiedzieć trzeba tam zacząć zaglądać, tylko znalezienie kanałów
komunikacyjnych nie jest zbyt proste...

> i co, mają wysłać kilka milionów maili na -@-.- z tekstem:
> "Zastanawiamy się co robić, aby działało. -- Zespół Onet.pl"?

nie

"Przepraszamy że są są problemy, wynikają z .... . Zespół Onet prowadzi
działania w celu wyeliminowania niedogodności, użytkownicy dopłacający
usługi dostaną jeden (dwa) dodatkowe miesiące w ramach opłaconego
abonamentu.

jakoś mogą codziennie wysyłać po kilka maili ze spamem regulaminowym...