Re: poczta na onecie jest strasznie wolna

Autor: Rafał Likus <rgl_at_azot.tlen.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 00:45:12 MET DST

Dnia 2006-08-01 22:55, od Marek Dyjor przywędrowało i radośnie zatitało:

> tylko że szajs dotyczy tez posiadaczy kont darmowych którzy przeszli na
> płatne w domenie poczta.onet.pl

O rany. Jak na konta przychodzi więcej spamu niż normalnych wiadomości a
tych kont jest po parę milionów to wiadomo, że systemy się nie wyrabiają
przy filtrowaniu spamu.
To samo jest na WP - wiem bo mam płatne i korzystam.
A konta płatne różnią się od darmowych tylko dodatkowymi możliwościami,
bo obsługuje je ten sam sprzęt co darmowe.

To chyba wyjaśnia sytuację.

--
Pozdrawiam,
Rafał Likus   SQ9CWN   SP5PIP/SN5P Team   http://www.sp5pip.waw.pl/