Re: GTS podpisal umowe z TP-SA

Autor: ttt <tl6_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 13:22:12 MET DST

> Sam GTS. Poniżej cytat z oficjalnego info.
>
> GTS Energis Umowa z narodowym operatorem o dostępie do internetu
> Nowa konkurencja dla Neostrady
>
> GTS Energis, dzięki podpisanej z Telekomunikacją Polską umowie o
> korzystaniu z jej sieci w celu świadczenia szerokopasmowych usług
> dostępu do internetu, chce zdobyć w ciągu 2-3 lat 5-proc. udział w
> rynku. - Nasze usługi uruchomimy już w IV kwartale - zapowiada Jaromir
> Łaciński, wiceprezes operatora.
> GTS zamierza usługi internetowe oferować klientom indywidualnym. W tym
> [...]

W takim razie ja przytocze inny fragment:

"Jak informuje Jaromir Łaciński, wiceprezes GTS Energis ds. regulacji i
współpracy z operatorami, spółka chce rozpocząć świadczenie nowych usług
szerokopasmowych jeszcze w IV kw. br. Do tego czasu operator musi rozbudować
pojemność własnej sieci i przygotować punkty styku z siecią TP. Nowa oferta
dostępu do sieci GTS Energis będzie promowana wraz z partnerami - portalami,
z którymi firma współpracuje w zakresie usług wdzwanianych. "Chcemy
konkurować ceną i wartością dodaną - np. usługami głosowymi. Niedługo
będziemy mogli przedstawić szczegóły oferty" - mówi Jaromir Łaciński."