Re: GTS podpisal umowe z TP-SA

Autor: ttt <tl6_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 12:23:50 MET DST

> aktualnie gts jest drozszy od tpsa i nastawiony tylko na klientow
> biznesowych
> wiec nie spodziewal bym sie rewelacji, pozatym z tego co rozumiem
> beda dawac tylko wyjscie NETa a kable/DSLAMy/czesc szkieletu tepsy do pkt
> styku
> bedzie tepsy :)

A kto powiedzial, ze GTS bedzie sprzedawac bezposrednio do osob
indywidualnych?
Zapewne beda to robic poprzez Onet z jakas usluga dodana, zeby przebic
oferte tepsy. GTS jesli juz bedzie sprzedawac to tylko i wylacznie do
biznesu. A ceny beda mieli porownywalne do tego co ma tepsa - wiec nie
spodziewam sie az tak duzych rewelacji. Jesli jednak beda dawali krotsze
lojalki niz te chore w tepsie to dla mnie i tak ta oferta bedzie lepsza.