Re: GTS podpisal umowe z TP-SA

Autor: Andrzej <ajot_at_localhost.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 13:48:47 MET DST

Dnia Fri, 28 Jul 2006 11:33:15 +0200, Radosław HORODNICZY napisał(a):

> Nie jestem wrozka wiec moze sie pochwal jakas masz?

Hmm... nie wolno mi zdradzić detali oferty GTSu. Powiem tylko, że to co
dostałem niedawno od TPSA przy umowie na 24mce i bez SLA (bo inaczej tego
nazwać nie można) kosztowało niemal 2 razy więcej niż w GTS.
Może ta "oferta" wynikała z faktu iż handlowiec TP nie wiedział, że w
tamtej lokalizacji mam włókna do GTSu.

Andrzej.