Re: visualroute w GTS....

Autor: Pan Staszek <devnull666_at_nasa.gov>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 22:53:59 MET DST

> to po co tam wchodzisz ?, wejdz bezposrednio i po co zawracac
wszystkim glowe
> drobiazgami

Chyba nie bardzo rozumiesz po co visularoute bylo na stronie GTS, oraz
co przedstawialo, co do drobiazgow to jezeli bylaby to strona wannabe to
OK, ale jest to strona jednego z najwiekszych komercyjnych dostawcow
laczy, wiec troche mnie interesuje jak np. w danej chwili wyglada trasa
z rutera GTS w W-wie do mojego lacza rowniez z GTS lub od innego
operatora lub innego punktu na swiecie. Wynik byl troche bardziej
miarodajny w visularoute niz w traceroute z ich strony wiec z *letka*
wole wiedziec za co place, czy moje SLA (Platinium) jest zachowane etc, etc.

--
Pan Staszek