Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAMplug.atn.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 07:40:01 MET DST

Użytkownik Dariusz Bilewicz napisał:

> Kaczor, źle rozumujesz... Wymagasz napewno by płacąc za swoje 256 czy 512
> zawsze kiedy go potrzebujesz go posiadać prawda?

Nie, ja rozumiem, że coś takiego jak osiedlówka ma swoje "godziny
szczytu" więc nawet się tak bardzo nie wkurzam, jak mi na godzinę czy
dwie spada dowload do poziomu 5-12 kB/s. Akurat nie jestem maniakiem
gier i nie drę filmów więc raczej mi to aż tak bardzo nie przeszkadza.

> No to sobie policz teraz koszty takiego wyimagowanego operatora który by Ci
> takie łącze chciał zaoferować... Dolicz do tego jego ewentualne zyski które
> by
> napewno chciał z czasem osiągnąć.

No i dalej twierdzę, że jak za te teoretyczne 256kbps 60 zł to za dużo.
Jak pisałem - nie wymagam niewiadomo czego. Te 256kbps to MAX a nie
ZAGWARANTOWANY transfer.

> Przy cenach za jakie TPSA sprzedaje FR pierwsza z brzegu osiedlówka musi się
> nieźle napocić byś swoje pasmo miał...
> A czym więcej klientów tym więszy ruch i tym większe łącza potrzebne...

Tak ale j.w.

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor