Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 07:03:05 MET DST

Wed, 19 Jul 2006 01:39:16 +0200, użyszkodnik "Dariusz Bilewicz"
<darek@slack.pl> napisał:

> Przy cenach za jakie TPSA sprzedaje FR pierwsza z brzegu osiedlówka musi się
> nieźle napocić byś swoje pasmo miał...
> A czym więcej klientów tym więszy ruch i tym większe łącza potrzebne...

można się dopalić tepsianym ADSLem (nawet kilkoma) i puścić po nich
ruch WWW. Wiem że babolnety tak robią, że porządni operatorzy mają BGP
ale wielu się tym nie przejmuje a efekt dla końciwego surfera www jest
naprawde dobry, zwlaszcza jak dzięki temu dostaje 512kbps za 40zł/mies

> Głupi polpak 2 Mbps kosztuje 1600 zł miesięcznie, nai le 512 kbps to
> podzielisz
> i jeszcze nikt się nie skapnie że łącza brakuje?

nie chodzi o to czy ktoś się skapnie, tylko ilu z tych co się skapnęło
realnie odejdzie do neostrady, bo część narzeka dla narzekania a nie
odejdą chociażby z powodu konieczności płacenia 50zł abonamentu za
telefon przy posiadaniu neo