Re: ceny FR TP

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 18:29:15 MET DST

Kuzar napisał(a):

> a CO?
> i OD KOGO slyszales?
od jakiegos jegomościa z TP
ale nie pamietam kto to był dokładnie

> Chetnie poczytamy TWOJE ploteczki.
nie chce plotkowac bo za bardzo niepamiętam kto co mi powiedział :(

> A to juz jest ponizej jakiegokolwiek poziomu "rozumienia" biznesowego.
ehh
nie kazdy ma do wyboru 15 roznych ISP
zeby mógł sobie wybierac
ja z TP bym chętnie zrezygnował, ale do drugiego ISP dochodze własną
siecia i czasami mam po prostu awarie
mam do wyboru jeszcze dialog, ale nie znam nikogo kto ma od nich dostep
operatoratorski, a sądzać po opisach ludzi z DSLi dialogowych sieć
dialogu czadowa nie jest..
a może jest ktoś kto ma łącze z dialogu?
albo zna kogoś kto ma symetryka z dialogu? ceny tąpneły na poczatku roku
ostro u nich..

--
pozdros
icek