Re: Nikt nie zauwazył, że jest decyzja UKE? :)

Autor: Olszewski Konrad [Etop] <konrad.olszewski_at_etop.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 14:33:38 MET DST

Użytkownik "Tomasz Śląski" <tom@kebab.org.pl> napisał w wiadomości
news:e9048u$6c1$1@opal.futuro.pl...
> http://www.bip.uke.gov.pl/_gAllery/27/54/2754.pdf
>
> Ciekawe, jak bedzie z wykonaniem.
>

> --
> TOM
> AS33868 MAN
> Chociaż musi się nam zgadzać całkowita liczba wagonów,
> ich ilość w poszczególnych składach nieznana jest bliżej nikomu.

Bo to bylo do przewidzenia (z dobrze poinformowanego zrodla wiem ze:

JA: "A jak wam każą zdjąć filtry to co zrobicie?"
TP: "To zdejmiemy" )

Ale z czego tu się cieszyć?

Pytanie brzmi czy tp zmieni w zwiazku z tym cennik na dostep lokalnie ( 280
pln /mbit z tranzytem i umowa na millllion lat to troche drogo)