Re: dwa lacza, wysylanie jednym odbieranie drugim

Autor: Marcin Gontarz <NOSPAMmrg_at_nowanet.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 23:25:05 MET DST

> FUTURO, przeplywnosci jeszcze nie znam ale powyzej 8mb, prawdopodobnie tak
> kombinuja bo nie chca dac radiolini jakiejs firmowej bo droga,wiec dadza
> dwa lmdss moze. Szcegolow nie znam, a pytam bo pyta góra czy takie cos
> będzie chodzić. Osobiści wolałbym jedną normalną radiolinie i bez
> kombinowania.

nie dadza ci 2 lmdsow tylko jednego z dwoma portami
ethernet na jednym bedziesz mial up a na drugim down
i bedzie wieka kopa .... zreszta 8 mega na LMDS to
juz hardcore .. jak dla mnie to jakis dowcip

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat