Re: Routing POLPAK - umiera!

Autor: Waldi <waldi_at_nospam.ekrakow.net>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 00:42:39 MET DST

TLZ napisał(a):
> To, ze mnie nie obchodzi, którędy pójdą pakiety. Polpak, który jest de
> facto moim dostawcą, ma mi zapewnić trace do hosta docelowego, a jak to
> zrobi to jego broszka!
dokladnie, i jakby tak meczyc TPSA to by moze sie wzieli za cos
normalnego... a nie ze tylko oni sprzedaja dostep do swojej sieci
innym... moze by zauwazyli, ze ich klienci jednak chca miec dostep do
wielu innych zasobow...

bo miedzy Bogiem a prawda ja tam dostepu do tpsa za bardzo nie
potrzebuje... max jak cos sciagam czasem p2p... i czasem od tp... ale
klienci ich neostradek sciagaja wtedy nieporownywalnie wiecej...

pozdrawiam
Waldemar Fraś