GTS/Energis - support = dezinformacja.

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_usun.to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 19:26:17 MET DST

Dzisiaj kolejny raz zaliczyłem pad łącza... Zgłosiłem grzecznie na
support, po 2-3h oddzwonił pan (niestety nazwiska nie zapisałem)
informuje mnie, iż były planowane prace, ale system nie wygenerował
prawidłowo listy klientów którzy mieli zostać poinformowani... I OK, ale
średnio miły pan dodał, iż prace były we... Wrocławiu... Coś mi się nie
podobało... Zadzwoniłem do kolegi który ma i GTS i Energis we Wrocławiu
czy była u niego jakaś przerwa i co? Przerwy nie było...
Rozmawiałem z innym klientem który też w Częstochowie zaliczył pad i
jemu powiedziano prawie to samo.... Prawie, gdyż powiedziano o pracach w
Krakowie...

To z dzisiaj... Z zeszłego tygodnia awaria trwająca ponad 7h po
15minutach od padu dzwoni monitoring że nam "zwisła radiolinia" i proszą
o jej restart... Tylko ja 5 minut wcześniej dowiedziałem się, że leży
cały węzeł Częstochowa i Zawiercie...

Oczywiście nikt nie wie kiedy awaria może być usunięta, więcej można
dowiedzieć się z supportu TKT...

Podobnie pad 2 tygodnie temu, mnie powiedziano "pad klimy" inny klient
"uszkodzenie karty" - nawet nie potrafią ustalić wspólnej wersji
uszkodzania...

O moich bojach i jakością usług GTS/Energis można sobie poczytać tutaj w
następujących wątkach:
"Nowa strona GTS"
"TKT kolejna porażka"

Można też poczytać posty "crazy bejbi" i "SoR" o jakości usług
oferowanych przez GTS/Energis.

Do listy padów w tym miesiącu mogę sobie dopisać:
2006/06/19 05:59:08 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Down Peer closed the
session
2006/06/19 06:17:12 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Up

W zeszłym tygodniu rozmawiałem przez telefon z dyrektorem NOC GTS i
wiem, że ta grupa jest czytana przez nich - chyba tylko pisząc o podłej
jakości uda się GTS zmusić do prac nad poprawą jakości - bo na dzień
dzisiejszy Neostrada i DSL tepsiane mają duuuuużo lepszą niezawodność.

Bardzo, bardzo niezadowolony klient GTS/Energis w węźle Częstochowa