Re: Dostawca lacza internetowego

Autor: Przemysław Gubernat <repcio_at_WYKASUJ-To.repcio.net.na.newsach>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 19:24:38 MET DST

Marcin Kowalczyk napisał(a):

> o przepieciu na zupelnie inny szkielet, mimo zastrzezen ze NIE chce byc
> na szkielecie GTS'a bo ten szkielet na slasu jest do BANI sypie sie nie
> milosiernie w przeciwienstwie do szkieletu Energisa.
> W czasie poprzednich uszkodzen swiatlowodu w tym samym miejscu szkielet
> energis'a dzialal... GTS lezal i kwiczal...

Po fuzji przy kalkulacji łącza koszt na szkielecie Energis jest mniej
więcej o 30% droższy niż na szkielecie GTS.
Mam łącza na obydwu szkieletach i wiem jakie otrzymuję oferty.
Jednakże pozostaje faktem, że np. upgrade łącza Energis został
"przepchnięty" jako migracja na GTS'a (na co się wtedy nie zgadzałem), w
efekcie upgrade z 10 na 20 Mbit trwało prawie 1,5 miesiąca (AFAIR),
zamiast standardowych 1-2 dni.