Re: jakie lacze

Autor: PioBia <pbialutki_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 13:38:13 MET DST

Marcin Kowalczyk napisał(a):

> napisał ci prawdę - 200-300 witryn na 256kbit... Trochę pokory kolego

Nie nalepiej to wszystko opisałem, chcę zacząć od jednego serwera,
gdzie użytkowników będzie 40-50. Zdaję sobie sprawę, że nie
zabrzmiało to najmądrzej. Wkurzam się, jeśli ktoś nie potrafi
napisać: "nie, nie wystarczy, bo...", tylko pisze "czy to żart, czy
upadłeś na głowę". To nie jest sposób to prowadzenia spokojnej
dyskusji. Wtedy odechciewa sie zadawać pytania, a chyba po to są
listy.

pozdrawiam

piotr biały