Re: Nowa strona GTS-u

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_usun.to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 18:59:32 MET DST

tHUnDYer napisał(a):
> Dzisiaj zauważyłem, że stronka GTS-u się zmieniła. Na poprzedniej była
> zakładka komunikaty techniczne, a na nowej nie ma lub nie mogę znaleźć.
> Czy ktoś wie gdzie aktualnie można znaleźć informacje o awariach lub
> planowanych pracach GTS-u?

ja dziś poznałem nową stronę GTS'u... Sponsorowaną przez awarie...
Jestem klientem od marca, w ciągu ostanich 6 tygodni awarie:

2006/04/30 9:10-15:13 - 6h 13min
2006/05/04 06:32-09:58 - 3h 26min
2006/06/02 01:14-04:28 - 3h 14min
2006/06/14 08:18-15:45 - 7h 28min

sumaryczny czas nie działania: 20h 21min

... węzeł - częstochowa, w sumie są to godziny padu całego węzła...