Re: jakich portow uzywa iexplorer?

Autor: Zygmunt M. Zarzecki <zyga_at_popraw.pregiesz.kom>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 20:04:50 MET DST

> jakich portow uzywa iexplorer do laczenia sie z netem i gdzie je mozna
> poprzestawiac?
> chcialem sobie ustawic port forwarding na routerze i nie wiem gdzie
> tego szukac.

oj sporo nocy przed tobą
ie może używać wielu portów, by udostępnić zawartość komputera światu
:>

nie cierpię nazywania internetu netem, ile ty masz lat!

btw, nie wiadomo o co ci chodzi, napisz na innej grupie co chcesz
osiągnąć, co masz, a czego nie
nikt tu pewnie nie ma czasu, by się domyślać o co ci biega
to nie jest odpowiednia grupa, czyli NTG!
pl.internet.pomoc, alt.pl.internet
sio!
;-)

zyga