Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_NIESPAMUJprogreso.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 01:04:29 MET DST

Dnia Tue, 06 Jun 2006 20:48:21 +0200, TLZ napisał(a):

> Wysłałem do kilku polskich dostawców łącz zapytanie o ofertę dla
> dostawcy (ISP). Dostali ją m.in. GTS, ProFuturo i inni. Chyba wszyscy
> operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
> odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją
> na klienta...

A mi GTS odpowiada w ciagu kilku minut i musze przyznac ze ich ostatnia
oferta bardzo mi sie podoba :) Ale ja tylko kolokacja... :)

Pochwale ich jeszcze za to ze ostatnio majac noz na gardle udalo sie u nich
zalatwic cos "na gebe", wystarczylo im nasze slowo co do checi podpisania
pewnego aneksu :) BRAWO! Wymienilbym nazwisko tego handlowca ale nie wiem
czy przez te "na gebe" mu przypadkiem nie zaszkodze... ;-)
pozdr.

--
Adam S.