Re: Tani Internet w programie partii??

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 13:18:57 MET DST

  toknaj napisał(a):
> To chyba pierwsza partia w Polsce która w deklaracji założycielskiej pisze
> wprost o Internecie... "Powszechny i tani dostęp do Internetu chcemy uczynić
> jedną z usług komunalnych."

Wiesz jak to jest z usługami komunalnymi np. wywozem śmieci ?

Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie w mieście pisano o tym przez
chyba 5 miesięcy. Był przetarg, potem coś nie tak, potem oprotestowany,
potem drugi przetarg. Ogólnie duża kasa, ale dla jednej firmy - wybranej
w "uczciwym przetargu".

Jak ma być "komunalny" internet to ja dziękuję.
Wracamy do czasów urawniłowki" ? Wszyscy mają prawo do internetu, a my
(rządzący) wybierzemy dostawcę, który to zapewni. Innym niestety
podziekujemy. No, chyba, że nam więcej do kieszeni włożą ...

Wojtek