w dobra strone

Autor: Piotr Szałamacha <piotr_at_horyzont.net>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 13:21:14 MET DST

Witam

Widac chyba swiatelko w tunelu pt. "wspolpraca" pomiedzy TP S.A. a
innymi dostawcami Internetu.

Lektura http://www.uke.gov.pl/_gAllery/29/98/2998.pdf troche przydluga
ale wedlug mnie trafnie oddaje to co wszyscy wiedza, i daj nadzieje na
zakonczenie dotychczasowych zagran.

Jesli ktos z grupowiczow ma wizje dotyczaca przedmiotowej sprawy to
poprosze o podzielenie sie - moze utne od razu spodziewana wiekszosc
opinii pt "oleją to" - chodzi mi o konstruktywne wypowiedzi.

Piotr Szałamacha