Re: Jakość TP SA - sam zobacz

Autor: Paweł Mastalerz <pawel_at_neutrin.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 10:28:22 MET DST
Message-ID: <e3hmqt$mk1$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Jan Werbiński napisał(a):
> W nocy działało lepiej. Tzn tej nocy miałem dużo szczęścia, prawie działał.
> 7% straty pingów od wieczora. Przekłada się to na kilkadziesiąt procent
> czasowo, ponieważ timeout pojedyńczego pinga trwa kilka razy dłużej niż
> odpowiedź.
>
>
> Upłynął limit czasu żądania.
> Upłynął limit czasu żądania.
> Upłynął limit czasu żądania.
>
> Statystyka badania ping dla 83.18.40.38:
> Pakiety: Wysłane = 57076, Odebrane = 52858, Utracone = 4218 (7% straty),
> Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
> Minimum = 23 ms, Maksimum = 2671 ms, Czas średni = 63 ms
> Control-C
>
>

WinMTR ;) A nie ping łindołsowy.

-- 
===============================================================
| Pawel Mastalerz       || pawel(at)neutrin(dot)pl            |
| phone: +48 607987615  || Administrator of tiral.net network |
===============================================================
Received on Sat May 6 10:30:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 06 May 2006 - 10:40:01 MET DST