Tomasz Paszkowski wrote:
>
> Jak dla mnie namierzenie gdzie znikł kabel + położenie + zespawanie po obu
> stronach w czasie 6h w dzień wolny od pracy (w dodatku w długi weekend) to
> naprawde bardzo dobry czas. A ludzi polegających tylko na jednym ISP odsyłam
> do manuala od BGP-a.
>
Oczywiście, że trzeba pochwalić TKT za szybką reakcję, szkoda tylko że
na infolini GTS do okolic 11 nie wiedzieli co się dzieje (panienka przy
telefonie nie wiedziała nawet, że coś nie działa).
Co do BGP to problem jest taki, że Częstochowie oprócz GTS-u jedynie TKT
daje jakieś rozsądne ceny i w tym przypadku BGP by niewiele pomogło
(większość dostawców łącz poza TPsa i Pionier-em korzysta ze światełek TKT).
Pozdrawiam
Daniel
Received on Tue May 2 11:40:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 May 2006 - 12:40:01 MET DST