Re: TKT kolejna porazka...

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 16:17:05 MET DST

Mateusz Swatek napisał(a):

> a jak Ci ukradna samochod to tez uwazasz ze to Twoja wina ?

jeżeli kradną samochód jeżdżący na odcinku TKT-moja siedziba, to może
byc moja wina :-) Jeżeli natomiast kradną samochód jeżdżący między
lokalizacjami TKT i okazuje się, że nie jest to pierwszy raz, że jest to
jedyny samochód, jakim dysponują i że nie można wykonać kursu "naokoło",
to niech wykreślą sobie z KRS nazwę "operator" ;-)

M.