Re: TKT kolejna porazka...

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 15:17:35 MET DST

Mariusz "Lesio" Leśnikowski napisał(a):
> Chcialbym serdecznie podziekowac firmie TKT ze tylko 6h zajelo jej
> kolejne przywrocenie dostepu do sieci po tym jak kolejny raz (2?) w tym
> roku ktos pomylil swiatlowod z kablem miedzianym i zabral go ze soba.
>
> Dalej TKT nic z tego nie robi sobie, a najciekawsze jest to ze procz TKT
> w Czestochowie tez GTS padl ktory dzierzawi swiatlo do TKT.

eeee tam... o 9.14 na GTS mi znikła sesja BGP
zaraz potem telefon do GTS i przed 10 bylo potwierdzenie, ze już
technicy sa na miejscu i spawają.
o 14.47 GTS ruszył.

ostatnio jak tepsa wymianiała karte FR to tez tyle trwało ...a tutaj
praca w terenie ... ja tam jestem pod wrażeniem szybkości ...

inna sprawa, że część łącz TKT w Czestochowie jescze lezy.

wojtek