Re: Problemy z FR TPSA

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 01:31:22 MET DST

Użytkownik "Waldi" <waldi@nospam.ekrakow.net> napisał w wiadomości
news:e30qq8$jg2$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Adam Wołk-Jankowski" <jankad@bez.tego.1000lecie.pl> napisał w
> wiadomości news:e30qnm$hap$1@inews.gazeta.pl...

> no dokladnie... ale ma sie przynajmniej defacto samemu jakas tam kontrole
> nad tymi wpisami... no chyba ze dns dostawcy zawioda:)

Co będzie lepsze dla mnie? Jest klasa C i działa sobie np serwer FreeBSD.
Delegować do siebie?
Nie przewiduję wielu zmian w nazwach domen, ponieważ głównie zajmuję się
dostarczaniem internetu, a nie hostingiem. Zmiany będą np co kilka miesięcy.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/