Re: Problemy z FR TPSA

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 22:57:32 MET DST

Użytkownik "Awex" <awex@drama.tnijto.pl> napisał w wiadomości
news:e30ht5$2kun$1@news2.ipartners.pl...
>W artykule news:e30fb6$uh$1@nemesis.news.tpi.pl
> niejaki(a): Jan Werbiński z adresu janwer_usenet_wiosna2006@janwer.com

> brak revDNS ?

Przeszlo mi to przez myśl.
Jeżeli mam całą klasę C, to sam muszę u siebie postawić serwer DNS czy tylko
wypełnić formularz w TP?
Linki z archiwum są w większości nieaktualne.
Np http://www.tp.pl/tpnet/staly/rev.html nie działa. Na stronach tepsy zero
informacji.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/