Re: Kolokacja i straty na łączu

Autor: Paweł Mastalerz <pawel_at_neutrin.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 16:54:53 MET DST

crazy bejbi napisał(a):

> nie piszę, żebyś sobie zakładał łącza za 30 000 euro, zresztą cena jest
> faktycznie tak sobie rzucona ... ma taki sens, że duuużo więcej niż
> cytowane 30 euro.

Wiec uwazaj co piszesz.

> Chodzi o przelicznik cenowy. I fakt dobrych zapewnienia dobrych pingów
> na łaczach miedzy sieciami i miedzynarodowych ... ona są drogie. Raczej
> żaden operator w Niemczech nie zapewni ci super połączenia do jakiejś
> sieci w Polsce. To połączenie _może_być_dobre_ i pewnie często będzie,
> niemniej _zapewnienie_ tego po prostu kosztuje. I taki był sens tego co
> napisałem.

K**** wychodzac poza siec tej firmy sa juz straty, czy to serwey w
berlinie czy w polsce. Sa one na tym samym poziomie. Poza tym co ma do
tego cena? Ja nie chce CIR, SLA ja chce tylko tego zeby nie bylo strat.
Czlowieku jak kupujesz telefon z abo. socjalnym spowiedziewasz sie tego
ze nie pogadasz ze znajomym bo bedzie Ci cos zawsze przerywalo itp. z
racji tego ze placisz tylko 28zl na miesiac?

> inna sprawa, że straty pokazane na mtr są często niewarygodne. są też
> np. w szkielecie TP. i to co 70% czasami :) i co z tego.
Ja nie mowie o stratach na routerach ktore wycinaja/daja najnizszy
piorystet na ICMP tylko o stratach na docelowych maszynach na ktorych
nie mam strat z innych lacz.

> co innego zamieranie ssh ... łączysz się z neostrady ? na pewno nie jest
> zapchana po Twojej stronie ?
Heh no rozsmieszasz mnie. Sadzisz, ze nie wiem czy mam zapchane lacze
czy nie? Poza tym nie lacze sie z neo, a z crowleya z CIR=EIR 75MBps
wiec nie badz smieszny.

| Pawel Mastalerz       || pawel(at)neutrin(dot)pl            |
| phone: +48 607987615  || Administrator of tiral.net network |