Re: Kolokacja i straty na łączu

Autor: Paweł Mastalerz <pawel_at_neutrin.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 15:20:34 MET DST

Lukasz Trabinski napisał(a):

> Jak najbardziej, tym bardziej że straty pojawiają się już na drugim hopie
> czyli jeszcze w tej niemieckiej firmie hostingowej.
> Sprawdź jednak najpierw, czy nie wysyciłeś wykupionego pasma.
Nie nie ma limitu na predkosc, srednio jest to ok 1MBps wysyl, a bez
zadnej laski mozna scigac/wysylac na serwer z predkosci 10MBps i wiecej,
zreszta te straty sa raczej niezalezne od obciaznia lacza.

http://mrtg.egadu.pl/ tam jest pare statsow

> A co masz w umowie?

No serwer nie jest na mnie, jak dostane ją w lapki to zobacze.

| Pawel Mastalerz       || pawel(at)neutrin(dot)pl            |
| phone: +48 607987615  || Administrator of tiral.net network |