Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.

Autor: Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com.invalid>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 10:18:29 MET DST

22 Apr 2006 01:02:49 -0700, <donaldcb@o2.pl> napisał(a):

> Pragne powiadomic, ze projekt Self(EGO), którego jestem jednym z
> wspóltwórców, zostanie wykorzystany

O ja pier*... znaczy pierwszy odpowiadam, expierd zmutował, sklonował i
atakuje. Czuję przez skórę, że znów będzie niezła jazda... Kapitan i
załoga uprzejmie proszą pasażerów o zapięcie pasów, powstrzymanie się
od palenia i uaktualnienie regułek w KF-ach :->

--
                          Marcin Frankowski
chcesz wysłać maila, to kliknij: http://www.cerbermail.com/?CmCLSDi9lm