Re: domeny.pl = oszusci?

Autor: Masacra <lukasz_at_boreknet.com>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 17:18:53 MET DST

Szanowni Panstwo !

Sytuacja dzisiaj szczesliwie dla mnie i wydaje mi sie równiez
szczesliwie dla domeny.pl sie zakonczyla. W dniu dzisiejszym bowiem
wplynela na moje konto cala suma jaka wplacilem za
niezarejestrowana domene.

Jedyne co mozna w tej chwili pomyslec o tej firmie cisnie mi sie
na jezyk, jednak nie bede tego pisal, gdyz w sumie forse
odzyskalem, szkoda tylko ze tak opornie i nie obylo sie bez pomocy
osób bardziej rozeznanych w temacie.

Wszystkim, którzy pomogli mi w "przekonaniu" domen.pl do
nieslusznosci ich postepowania serdecznie dziekuje. Oczywiscie
innym osobom pokrzywdzonym polecam zastosowanie podobnych dzialan.
Takie próby naciagania trzeba wyciagac na swiatlo dzienne i
zadac egzekwowania przepisów prawa - tego uchwalonego, a nie tylko
bzdurnych regulaminów i nawet gdy chodzi o kilka zlotych.

W ciagu tych kilku dni cala sprawa zainteresowalo sie wielu ludzi
poza zyczliwymi osobami z samych grup dyskusyjnych jest kilku
dziennikarzy prasowych, radiowych i nawet jedna stacja TV
odpowiedziala na moja prosbe o pomoc w zbadaniu sprawy.
Prawdopodobnie jezeli domeny.pl nie zmienia sprzecznych z prawem
punktów regulaminu i nie wykresla pewnych kruczków beda w dalszym
ciagu nekani - ale cóz... sami zasluzyli sobie na to co ich
spotyka... Zagarniete bezpodstawnie trzeba oddawac!
Nie jest i na szczescie nie bedzie tak ze mozna ciagnac forse
nie robiaz nic w zamian.
Oczywiscie wszystkim osobom pokrzywdzonym przez te lub inna firme
chetnie pomoge, dostalem tez zgode od innych firm zainteresowanych
sporem, od dziennikarzy oraz kilku innych osób na przkazanie wszelkich
informacji które do mnie trafia w zwiazku z tym procederem
bezposrednio do nich.

Moze uzmyslowi to wlascicielom serwisu domeny.pl ze na oszustwie
daleko nie zajada.

Pozdrawiam i raz jeszcze dziekuje za pomoc.